ادوات کشاورزی

ادوات کشاورزی، تجهیزات دام و طیور

کشاورزی، دام و طیور: در دنیای امروز، کشاورزی و دامداری از مهم‌ترین صنایع اقتصادی کشورها محسوب می‌شوند. تکنولوژی در ابن صنعت نقش اساسی و بزرگی را ایفا می‌کند و در بهبود بهره‌وری مزارع و کاهش هدررفت محصولات بسیار تاثیرگذار است.

پلاک ادوات کشاورزی

پلاک ادوات کشاورزی و ماشین‌آلاتی‌ که در کاشت و برداشت محصول استفاده می‌شوند، معمولا دارای پلاک الومینیومی می باشند. به عنوان مثال: تراکتور، خرمنکوب، علوفه خردکن، خشک‌ کن، تیلر، سمپاش، ادوات دستی و … را میتوان اشاره نمود.

در پلاک‌های ذکر شده، علاوه بر نام و لوگوی شرکت سازنده، مشخصات فنی مثل: مدل، وزن، ابعاد، قدرت، سریال، علائم هشدار دستورالعمل و نکات مهمی در مورد استفاده، نگهداری و تعمیرات نیز درج می شود.

پلاک تجهیزات مرغداری

تجهیزات دام و طیور برای مراقبت و پرورش حیوانات تولید می‌شود. دامنه تولید در این زمینه بسیار گسترده و از تنوع بالایی برخوردار است. به عنوان مثال می‌توان به تجهیزات‌ تغذیه، تجهیزات‌ سلامتی، تجهیزات‌ پرورش و غیره اشاره کرد.

برای نمایش مشخصات فنی دستگاه ها و اطلاعات شرکت‌های سازنده، انواع پلاک‌های فلزی کاربرد دارند. در این زمینه می‌توان به هیتر در سالن‌های مرغداری و یا دستگاه‌های شیردوش در دامداری‌ها اشاره نمود. 

پلاک تجهیزات دام و طیور

این پلاک‌ها باید از مقاومت بالایی برخوردار باشند تا در شرایط سخت مزارع و یا سالن‌های پرورش، از بین نروند. پلاک ادوات کشاورزی و تجهیزات دام و طیور، بسته به سلیقه مشتری، تعداد سفارش و زمان تولید، می‌تواند از جنس آلومینیوم و یا استیل تولید شود. برای استعلام قیمت و یا مشاوره قبل از سفارش، می‌توانید به شماره 9122138609 در تلگرام پیام ارسال نمایید.

کاربرد پلاک در کشاورزی، دام و طیور

اطلاعات و دستورالعمل‌های درج شده در پلاک ها، به کاهش هزینه‌های تعمیراتی ناشی از اشتباهات و خرابی‌ها کمک می‌کند. این پلاک‌ها، اطلاعات اساسی را در مورد دستگاه‌ها ارائه داده و به کشاورزان و دامداران در انتخاب، خرید، و نگهداری تجهیزات کمک می‌کند.

علائم هشدار در پلاک‌ها نیز، کاربران را در مورد موارد خطرناک هنگام استفاده از دستگاه‌ها، آگاه می‌کند. این امر، ایمنی افراد را تضمین می‌کند.

از جمله شرکت‌هایی که در این زمینه افتخار همکاری داشته ایم: طیوران ابزار، اسکان طیور، تراکتورسازی تبریز، بهین دام، زرین دوش پارس، طلای سپید شرق، ماشین بذرسازان، سندان و …

جمع بندی:

پلاک‌ ادوات کشاورزی و تجهیزات دامداری، یکی از عناصر اصلی در صنعت کشاورزی، دام و طیور می‌باشد. همان‌قدر که انتخاب صحیح ادوات و تجهیزات، برای کشاورزان و دامداران مهم است و  می‌تواند به بهره‌وری و درآمد بالاتر کمک کند، انتخاب پلاک مناسب و باکیفیت نیز می‌تواند در فروش، تبلیغ نام و لوگوی سازنده و … اهمیت داشته باشد. 

نمونه‌ پلاک ادوات کشاورزی

نمونه پلاک تجهیزات مرغداری