برش با اره مویی

برش با اره مویی

برش با اره موئی یکی از روش‌های معمول در برش دایره و یا شکل‌ دادن به چوب، فلز و پلاستیک است و شامل یک تیغه با دندانه‌های ریز می‌باشد که با حرکت دادن آن، برش را انجام می‌دهد.

 برش فلزات با اره مویی

در برش آلومینیوم یا استیل باید آن را روی سطح صاف قرار داد و مسیر برش را با دقت رسم کرد. خطوط منحنی و شکل‌های پیچیده، به دقت بیشتری نیاز دارد. بهتر است از تیغه‌های با کیفیت و متناسب با نوع ماده مورد نظر استفاده شود.

 

اره مویی 11

تیغه اره‌ موئی (Coping Saw) نازک و کش‌دار می‌باشد و درون یک قاب U شکل جا می‌گیرد که دارای انواع مختلف از جمله: دندانه مارپیچی، دندانه مستقیم و … می‌باشد و با توجه به جنس، نوع مناسب انتحاب می‌شود.

این روش برای تولید نمونه نیز مناسب است زیرا ساخت قالب یا استفاده از لیزر هزینۀ بسیار بیشتری دارد، همچنین دمای بالای لیزر می‌تواند به پلاک آسیب برساند.

برش اره مویی

از اره مویی برای برش قطعات دکوراتیو، قطعات مبلمان، مواد تزئینی و … نیز استفاده می‌شود. در این روش باید دقت و توجه به جزئیات بسیار بالا باشد و در غیر این صورت باعث ایجاد خطا و ناهمواری در برش می‌شود. بدون تردید داشتن تجربه و مهارت در کیفیت برش با اره مویی، تاثیرگذار است. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر و قیمت به شماره 9122138609 در تلگرام پیام دهید.

نمونه برش با اره مویی