پلاک تجهیزات پخت

پلاک تجهیزات آشپزخانه

پلاک تجهیزات آشپزخانه: استفاده از پلاک فلزی در این صنعت کاربردهای فراوانی دارد. مثلا یکی از روش‌های کم هزینه و تاثیرگذار در تبلیغات به شمار می رود. در این مقاله به پلاک تجهیزات آشپزخانه‌های صنعتی، کاربردها، روش تولید و سایر موارد مرتبط با آن می‌پردازیم.

اهمیت پلاک تجهیزات آشپزخانه

به طور کلی دستگاه‌ها و ماشین‌آلات‌ صنعتی، با هدف افزایش بهره‌وری و همچنین کاهش هزینه‌ها، خریداری، نصب و راه‌اندازی می‌شوند. تجهیزات آشپزخانه صنعتی با همین رویکرد در اماکنی مانند رستوران‌، هتل‌، بیمارستان‌ و … مورد استفاده قرار می‌گیرند. این تجهیزات شامل: ماشین‌آلات و دستگاه‌های پخت، سِرو و نگهداری، سینک‌، یخچال‌ و فریزر، صفحات گرمایشی، ظرفشویی، بسته‌بندی و … می‌شود.

با توجه به اطلاعات چاپ شده در پلاک، نصب آن روی تجهیزات آشپزخانه بسیار مهم است. برخی از اطلاعات داخل پلاک به کاربران و اپراتورها کمک می‌کند تا با استفاده صحیح، عمر مفید تجهیزات و دستگاه ها  را افزایش دهند.

به عنوان مثال میتوان به این موارد اشاره نمود: مشخصات فنی تجهیزات، دستورالعمل های نصب، نگهداری و تعمیرات، نکات ایمنی و علائم هشدار که درکاهش خطرات احتمالی، بسیار موثر است.  در تمامی موارد فوق، نام و لوگوی شرکت سازنده نیز دیده می‌شود.

جنس پلاک تجهیزات آشپزخانه

این محصول معمولا به صورت الومینیومی و برجسته تولید می‌شود. امکان تحویل پلاک‌ها به صورت چسبدار و یا پانچ‌شده وجود دارد. لازم به ذکر می‌باشد به دلیل تنوع بالای محصولات در این صنعت، سایر مارک‌ها از جمله پلاک‌ استیل، مارک پلی استر و کروم نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

علاوه بر تولیدکنندگان تجهیزات آشپزخانه صنعتی، در مواردی خریداران یا کاربران نیز برای این تجهیزات پلاک فلزی سفارش می‌دهند. بعنوان مثال برای جلوگیری از گم شدن خصوصا در اماکن دولتی از پلاک اموال استفاده می‌شود.

کیفیت پلاک تجهیزات آشپزخانه

زمان سفارش پلاک توجه به دو نکته بسیار اهمیت دارد و حتی ضروری است: 

  • برای تمیزکردن پلاک تجهیزات آشپزخانه از شوینده‌های قوی و مواد ضدعفونی کننده استفاده می‌شود.
  • دمای بعضی از وسائل مثل اجاق گاز و فر در زمان استفاده و روشن بودن به شدت بالا می‌رود.

در صورتی عدم توجه به موارد فوق و نصب پلاک های بی کیفیت، اطلاعات داخل آن، سریع تر از آنچه فکر کنید، از بین می‌روند. از فعالان در زمینه تولید و ساخت تجهیزات اشپزخانه صنعتی که افتخار همکاری داشته‌ایم: کیمیا گاز ساحل، گاز ایران، آسیکو، ماهان استیل، ایمن‌ سوز، شعله پردازش ایرانیان، آمویه، نگین‌ دما گسترش و … .

جمع بندی:

در پایان می‌توان گفت: نصب پلاک، تاثیر قابل توجهی در بهبود سازماندهی، شناسایی، استفاده، تعمیر و نگهداری تجهیزات آشپزخانه صنعتی دارد. برای استعلام قیمت به شماره ۹۱۲۲۱۳۸۶۰۹ در تلگرام پیام ارسال نمایید. 


نمونه پلاک تجهیزات آشپزخانه

طراحی شیک در پلاک تجهیزات آشپزخانه نه تنها جلب توجه می‌کند بلکه در یک نگاه، کاربران را با اطلاعات مورد نیاز آشنا می‌سازد.

پلاک تجهیزات آشپزخانه صنعتی برای نمایش نام و لوگوی سازنده نصب می شود

تصویر نشان‌دهنده پلاک تجهیزات آشپزخانه‌های صنعتی با جزئیات دقیق

تصویر نشان‌دهنده پلاک تجهیزات آشپزخانه‌های صنعتی
Call Now Button