پلاک فلزی در صنعت هوای فشرده برای نشان دادن اطلاعات کمپرسورها کاربرد دارد

پلاک کمپرسور

پلاک کمپرسور توسط سازنده نصب می‌شود و به دلیل نمایش اطلاعات فنی کمپرسور، استفاده از آن بسیار مهم و ضروری است. اطلاعات فنی شامل: مدل کمپرسور، شماره سریال، میزان فشار و دمای کاری، توان‌ مصرفی، ظرفیت، حجم باد و … می‌شود.

علاوه بر موارد ذکر شده، نام و لوگوی شرکت سازنده و همچنین آدرس و تلفن خدمات‌ پس‌ از فروش نیز در پلاک‌ کمپرسور چاپ می‌شود.

جنس پلاک کمپرسور

در تولید این محصول به لحاظ نوع فلز محدودیتی وجود ندارد و می‌تواند از استیل، برنج و یا آلومینیوم تولید شود. معمولا سفارشات با آلومینیوم ضخامت 0/4میلیمتر ثبت می‌شود.

چاپ نیز به صورت افست با پوشش ورنی کوره‌ای است. صنعت هوای فشرده، طیف گسترده‌ای از محصولات را شامل می‌شود و به همین دلیل علاوه بر پلاک آلومینیومی، پلاک استیل، مارک پلی‌استر و انواع لیبل از جمله برچسب سلفون نیز کاربرد دارد.

نکات در پلاک کمپرسور

در کمپرسوهای بزرگ علاوه بر پلاک مشخصات، پلاک دیگری نیز وجود دارد که نکات مربوط به استفاده و دستورالعمل‌های نگهداری و سرویس را نمایش می‌هد. رعایت این نکات به بازدهی بیشتر و افزایش طول عمر کمپرسورها کمک می‌کند.

مشتریان ما:

از فعالان در این صنعت که افتخار همکاری داشته‌ایم: هواسازان، هواپویا، هوامکانیک، هواگردان‌میری، هوا تجهیز خاورمیانه، هوای‌فشرده آرمان و … . برای استعلام قیمت به شماره 9122138609 در تلگرام پیام ارسال نمایید.

نمونه پلاک کمپرسور