مارک پلی کربنات

پلی کربنات

پلی کربنات، به دلیل ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد، در صنایع مختلف از جمله صنعت خودروسازی، ساخت و ساز، الکترونیک، لوازم‌خانگی، پزشکی و …، مورد استفاده قرار گرفته است. در ادامه به تعدادی از کاربردهای این ماده چند منظوره اشاره می‌کنیم.

کاربرد پلی کربنات

  • صنعت ساختمان: به دلیل وزن کم و ضربه‌پذیری بالا، از ضربات و شکستگی‌ها جلوگیری می‌کند و توانسته جایگزینی برای شیشه باشد. همچنین به عنوان جزء اصلی در تولید کلاه‌ ایمنی، محافظ دوربین‌های ورزشی و … استفاده می‌شود.
  • صنعت خودرو: از پلی‌کربنات در ساخت صفحه کیلومتر خودرو استفاده می‌کنند. قابلت عبور نور و شفاف یا مات کردن قسمت‌های دلخواه در این زمینه بسیار اهمیت دارد.
  • شهرسازی: پلی کربنات در ساخت ایستگاه‌های اتوبوس شهری و همچنین بعنوان عایق صدا در مکان‌هایی که فاصله منازل مسکونی با بزرگراه‌ها کم باشد، استفاده می‌شود.
  • صنایع پوشاک: در تولید لوازم پوشاک مانند دکمه و زیپ، به عنوان یک ماده مقاوم و سبک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مارک پلی کربنات

در صنعت چاپ و مارکسازی از پلی‌کربنات به دلیل ویژگی‌هایی مثل: قابلیت برجسته‌سازی قسمت‌های دلخواه، شفافیت، عبور نورِ ال ای دی و اس ام دی، چاپ‌پذیری آسان، دوام بالا و …  برای تولید مارک، استفاده می‌شود. از دیگر ویژگی ها می‌توان مقاومت بالا در برابر دما و مواد شیمیایی را ذکر کرد.

این محصول میتواند مانند مارک پلی‌استر به صورت چسبدار تولید شود. مارک پلی کربنات در صنایع دیجیتال بیشترین کاربرد را دارد. برای چاپ روی پلی کربنات با توجه به تعداد سفارش، طرح، تعداد رنگ، سلیقه مشتری و … می‌توان از  روش سیلک و یا دیجیتال استفاده  شود.

مشتریان ما

شرکت‌هایی که افتخار همکاری داشته‌ایم: فدک الکترونیک، لومیتال، صاایران، بهیار، سیناپرس، داهیه، طب فا، توان آذر و … . برای استعلام قیمت و مشاوره قبل از سفارش، به شماره 9122138609 در تلگرام پیام ارسال نمائید.

نمونه مارک پلی کربنات