مارک کروم

مارک کروم

مارک کروم نوعی لیبل با ظاهری کاملا شبیه فلز می‌باشد که دارای پوشش کروم متالیک است و به دلیل ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد بعنوان لیبلی لوکس شناخته می‌شود.

مارک کروم، مانند لیبل پلی‌استر، دارای چسب می‌باشد، ولی بر خلاف مارک پلی استر، طرح مورد نظر (متن، حروف، لوگو و …) به صورت جدا از هم تولید می‌شود.

این مارک می‌تواند در محیط‌های بسیار سرد، گرم و شرایط فشار بالا به خوبی عمل کند. مارک کروم با عناوینی مثل: مارک‌ حروف فلزی، مارک نیکل، مارک پی‌ وی، برچسب فلزی و پلی حروف نیز شناخته می‌شود.

ویژگی مارک کروم

  • مقاومت و ماندگاری بالا: کروم به دلیل داشتن خواص فیزیکی و شیمیایی، بعنوان سخت‌ترین فلز دنیا شناخته می‌شود و استحکام بسیار بالایی دارد. این محصول به دلیل داشتن پوشش کروم از استحکام بالایی برخوردار بوده و در محیط‌هایی که نیاز به مقاومت فیزیکی و مکانیکی دارند، استفاده می‌شود.
  • همچنین کروم از مقاوم‌ترین فلزات در برابر خوردگی‌ست. بنابراین، برچسب کروم مقاومت بسیار بالایی در برابر عوامل خورنده و زنگ‌زدگی نیز دارد و برای استفاده در محیط‌هایی که با رطوبت و شرایط سخت مواجه هستند، کاربرد دارد.
  • ظاهر شیک و زیبا: این لیبل به دلیل مجزا بودن حروف، جلوه و زیبایی خاصی دارد و بعنوان مارکی لوکس شناخته می‌شود و برای محصولات، ظاهری متفاوت و با کیفیت را به همراه دارد.
  • امکان تولید نمونه: برای تولید نمونه و یا سفارشات با تعداد پایین، محدودیتی وجود ندارد.
  • چسبندگی بالا و سهولت در نصب: خودچسب بودن این مارک همراه با چسیندگی قوی، نصب را آسان‌تر می‌کند.

کاربرد مارک کروم

اساسا نصب مارک فلزی کروم یا هر لیبلی روی محصولات، راهکاری مفید است که شرکت‌ها و تولیدکنندگان برای تمایز دادن تولیدات خود از رقبا بکار می‌برند.

این مارک در صنایع مختلف تولیدی و یا کالاهای وارداتی استفاده می‌شود. در ادامه به برخی از آنها اشاره می‌کنیم:

  • صنعت خودروسازی: مارک فلزی کروم در صنعت خودرو معمولا بر روی بدنه برای نمایش لوگوی شرکت سازنده و مدل خودرو نصب می شود. این محصول توسط فرروشندگان لوازم خودرو نیز سفارش داده می‌شود.
  • صنعت تبلیغات: با توجه به ظاهر جذاب و زیبای مارک کروم در صنعت تبلیغات نیز برای نشان دادن نام و برندینگ از این محصول استفاده می‌شود.
  • صنعت لوازم خانگی: شرکت های خارجی و داخلی فعال در زمینه لوازم خانگی بر روی تولیداتشان از یخچال‌ و فریزر تا تلویزیون‌ و … از مارک فلزی کروم استفاده می‌کنند.

نصب مارک کروم

تمیزیِ سطحی که لیبل چسبانده می‌شود در کیفیت چسبندگی تأثیر دارد و مواردی مثل چربی، گرد و غبار یا ذراتی که ممکن است روی سطح قرار گرفته باشند، می‌تواند باعث نفوذ هوا بین سطح مورد نظر و لیبل شود و نهایتا قدرت چسبندگی را کاهش دهد.

در مورد نصب هر نوع لیبلی توجه به این نکته بسیار مهم است. برای تمیز کردن می‌توانید از الکل، مواد شوینده و یا دستمال مرطوب استفاده کنید.

مشتریان ما

از جمله شرکت‌هایی که مجموعۀما افتخار همکاری داشته است: لوازم‌خانگی راوانا، هود سپهر، استیل البرز، عشتار، ایموتاچ و … . جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا درخواست استعلام قیمت به شماره 9122138609 در تلگرام پیام ارسال نمائید.