مارک استیل

پلاک استیل

پلاک استیل: این فلز به لحاظ رنگ و مدل از تنوع بالایی برخوردار است و امکان استفاده از همه مدل‌ها برای ساخت پلاک‌، وجود دارد. در این مقاله به ویزگی ها، کاربردها، روش های ساخت و سایر مسائل مربوط به پلاک استیل می‌پردازیم. 

ویژگی‌ها

این محصول به دلیل مقاومت بالا در برابر خوردگی، حرارت، باکتری و … در صنایع گوناگون از جمله لوازم‌خانگی، دکوراسیون و معماری، خودروسازی و … مورد استفاده قرار گرفته است. ورق استیل به لحاظ رنگ و مدل از تنوع بالایی برخوردار است. بعنوان مثال سه مدل پرکاربرد شامل استیل طلایی، نقره‌ای و دودی می‌باشد که هر مدل دارای انواع براق (آینه‌ای) و خشدار (مات) است.

حک پلاک استیل

سطح این فلز به دلیل نوع آلیاژی که دارد برای چاپ مناسب نبوده و به همین دلیل برای تولید پلاک استیل از روش حکاکی استفاده می‌شود، حک استیل به دو صورت یعنی با اسید و یا لیزر انجام می‌شود. این دو روش به عنوان راهکاری کارآمد در ساخت پلاک‌های استیل محسوب می‌شوند و در هر دو روش دوام پلاک را در برابر شرایط محیطی وعوامل آب و هوایی سخت، تضمین می‌شود.

کاربردها

پلاک‌های استیل علاوه بر مقاومت در برابر خوردگی و باکتری، کیفیت بالا و طول عمر طولانی، به دلیل ظاهر زیبا و شکیل از محبوبیت زیادی برخوردار هستند و یک گزینه عالی برای ایجاد ارتباط بین محیط‌ ها و افراد به شمار می روند.

به عنوان مثال می‌توان به کاربرد آن در محیط‌ های کسب و کار، ساختمان های مسکونی و حتی فضاهای عمومی نظیر پارک‌ها و مراکز خدمات عمومی و یا دستگاه‌ها و ماشین‌آلات صنعتی اشاره نمود. همچنین با توجه به تنوع بالای مدل‌ها و رنگ‌ها، امکان انتخاب با توجه به سلیقه مشتری وجود دارد.

طراحی پلاک استیل

یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب حکاکی استیل، امکان انجام طرح‌های سفارشی و شخصی‌سازی است و به کاربران این امکان را می‌دهد تا پلاک‌هایی سازگار با طرح، نقش و متن دلخواه خود سفارش دهند. این مزیت نه تنها به پروژه یک لمسه شخصیت و زیبایی می‌بخشد، بلکه اطلاعات مورد نظر را با دقت و وضوح بیشتری ارائه می‌دهد.

جمع بندی:

در مجموع، پلاک‌های استیل نه تنها یک ابزار اطلاع‌رسانی هستند بلکه میتوانند عناصری از هنر و ذوق در ارتباطات انسانی و محیط ایجاد کنند. فیلم نمونه پلاک‌های استیل اینجا قابل مشاهده می‌باشد. برای استعلام قیمت میتوانید به شماره ۹۱۲۲۱۳۸۶۰۹ در تلگرام پیام ارسال نمایید.


نمونه پلاک استیل

این تصویر نمایانگر زیبایی و کیفیت حکاکی پلاک استیل با لیزر است

حک با لیزر استیل طلایی

روش حک با لیزر به ویژه در تولید لوگوها، نشانه‌ها و تصاویر هنری بر روی محصولات استیلی، از جمله جواهرات، ساعت‌ها و لوازم خانگی استفاده می‌شود.

حک استیل

این تصویر یک نمونه از دقت و هنر در اسیدکاری است که نتایج خیره‌کننده‌ای ایجاد می‌کند.

فرآیند حکاکی دقیق با اسید روی استیل
Call Now Button