سازندگان کانکس برای نشان دادن نام و لوگوی خود از پلاک الومینیومی استفاده می کنند

پلاک کانکس

پلاک کانکس، خانه‌ های پیش‌ساخته و کانتینر با هدف نمایش نام، لوگو، آدرس و تلفن سازنده در چهار سمت آن نصب می‌شود.

کاربرد کانکس

کانکس‌ بعنوان یک مکان‌ موقت (ثابت و یا متحرک) در پروژه‌های ساختمانی، اسکان موقت سیل‌زدگان، اتاق مدیریت و نگهبانی، مدارس مناطق محروم و … کاربرد دارد.

پلاک‌ کانکس در تبلیغات برند تولیدکننده و شناساندن آن به بازدیدکنندگان تاثیر زیادی دارد. علاوه بر جنبه تبلیغاتی به منظور افزایش ایمنی و اطلاع‌رسانی نیز از پلاک های فلزی استفاده می‌شود.

پلاک های راهنما و هشدار(خطر آتش‌سوزی، خروج اضطراری و … ) که روی کانکس نصب می‌کنند. در برخی از سفارشات، مشخصات مربوط به ابعاد، تعداد اتاق‌، تجهیزات‌ داخلی و … نیز در پلاک چاپ می‌شود.

ماندگاری پلاک کانکس

کانکس‌ معمولا در محیط‌های باز و شرایط سخت مثل مناطق شرجی در جنوب کشور یا مقابل نور آفتاب و … قرار می‌گیرد. موضوعی که زمان سفارش پلاک باید بیشتر به آن دقت شود، داشتن کیفیت، دوام و ماندگاری‌ پلاک است، زیرا عدم کیفیت باعث از بین رفتن اطلاعات داخل پلاک می‌شود. از مهمترین نکات تاثیرگذار در ساخت پلاک کانکس میتوان به روش چاپ، نوع مرکب مورد استفاده و تجربه افراد در مراحل مختلف تولید اشاره کرد.

در مجموعۀما پلاک‌های آلومینیومی به روش افست با زینک چاپ می‌شود. در این روش، ضمن عدم محدودیت در تعداد رنگ، صفحات چاپ شده با ورنی، پوشش داده می‌شود و سپس در داخل کوره‌ای با دمای 200درجه سانتیگراد قرار می‌گیرند. استفاده از ورنی و قرار گرفتن صفحات داخل کوره، علاوه بر زیباتر شدن پلاک، کیفیت و دوام را نیز به بالاترین حد می‌رساند.

پلاک کانکس از الومینیوم ساخته می شود

جنس پلاک کانکس

پلاک کانکس معمولا از آلومینیوم ساخته می‌شود. با توجه به ابعاد بزرگ این محصول، بیشتر سفارشات با ضخامت 0/3میلیمتر تولید می‌شود. در صورت درخواست مشتری، برجسته‌سازی قسمت‌های دلخواه نیز امکان‌پذیر می‌باشد. نصب‌ پلاک توسط سازندگان کانکس، معمولا با پرچ انجام می‌شود و برای سهولت و دقت بیشتر، سفارشات به صورت پانچ شده تحویل می‌گردد. در برخی کشورها، قوانین خاصی برای شماره‌گذاری کانکس‌ها نیز وجود دارد.

از فعالان در صنعت ساخت‌کانکس و خانه‌های پیش‌ساخته که افتخار همکاری داشته‌ایم: شرکت کاراوان، پارس پانل، نوین صنعت، آسیا کمپرس، صفاسبز و … برای استعلام قیمت و یا مشاوره قبل از چاپ می‌توانید به شماره 9122138609 در تلگرام پیام ارسال نمایید.

نمونه پلاک کانکس