پلاک تجهیزات نفتی

پلاک تجهیزات نفتی

پلاک تجهیزات نفتی: یکی از صنایع مهم به ویژه برای کشورهای دارای منابع زیرزمینی، صنعت نفت و گاز است. در این صنعت به دلیل گستردگی تجهیزات، انواع پلاک فلزی استفاده می‌شود. در این مقاله به پلاک‌های مورد استفاده در صنعت و گاز، ویژگی‌ها، روش تولید و سایر موارد مرتبط با آن می‌پردازیم.

کاربرد پلاک تجهیزات نفتی

پلاک تجهیزات نفتی علاوه بر مشخصات فنی، موارد دیگری مثل: نام و لوگوی شرکت پیمانکار، شماره سریال، شمارۀ تماس پشتیبانی و … را نیز نمایش می‌دهد. همچنین نصب پلاک ایمنی و هشدار قبل از احداث پروژه الزامی‌ست.

جنس پلاک تجهیزات نفتی

باید توجه داشت که تجهیزات نفتی در مناطق جنوبی کشور و در شرایط محیطی سخت مثل رطوبت و دمای بالا قرار دارند و به همین دلیل دوام و ماندگاری پلاک در چنبن شرایطی بسیار مهم است.

معمولا پلاک تجهیزات‌نفتی از جنس استنلس استیل ضدزنگ با مقاومت بالا در برابر خوردگی ساخته می‌شود. در پلاک های استیل اطلاعات و موارد درج شده به صورت حکاکی انجام می‌شود. برای سهولت در نصب، پلاک‌ها بصورت پانچ شده تحویل می‌گردد. 

خطکش تجهیزات نفتی

در برخی موارد پلاک‌‌های درجه‌‌دار شبیه خط کش با ضخامت ۱میلیمتر نیز در این صنعت استفاده می‌شود. تعداد سفارش این نوع پلاک‌ها معمولا محدود است. لازم به ذکر است: در مجموعه ما، امکان تولید و تحویل فوریِ پلاک‌های درجه، وجود دارد.

مشتریان ما

از فعالان در صنعت نفت‌وگاز که افتخار همکاری داشته‌ایم: رضوان‌ گستر تهران، فن‌ نیرو، آلماتکو، عمران‌ ساحل، پارس ایزوتوپ، سامان انرژی، حفاری شمال، بهبود فرآیند کنترل، نفت و گاز جنوب غرب، پتروشیمی خلیج‌ فارس، هیواصنعت، نفت سپاهان، ماشین‌سازی‌ اراک، مپنا، نفت بندرعباس و … .

برای استعلام قیمت به شماره  ۹۱۲۲۱۳۸۶۰۹ در تلگرام پیام ارسال نمایید.


نمونه پلاک تجهیزات نفتی

پلاک تجهیزات نفتی

پلاک روی دستگاه های نفت و گاز

تصویر نمایانگر پلاک تجهیزات نفت و گاز با جزئیات دقیق

خط کش استیل

|
Call Now Button