پلاک خطر

خطر مرگ

پلاک خطر مرگ یا هشدار  و یا خطر برق گرفتگی به طور معمول بر روی تجهیزات برقی نظیر پست‌های برق، تابلوهای برق، موتورخانه‌‌آسانسور یا مناطقی که با برق فشار قوی سر و کار دارند، نصب می‌شود.

هدف اصلی نصب این پلاک‌ها، اطلاع‌رسانی و افزایش ایمنی در این مکان‌هاست. نصب پلاک‌های خطر مرگ در تابلوهای‌برق اجباری است.

طراحی پلاک خطر مرگ

استفاده از عواملی همچون رنگ‌های زرد، مشکی و قرمز، علائم تعجب، نماد رعد و برق و همچنین شکل مثلثی در طراحی پلاک خطر مرگ بسیار مهم است. این عوامل به منظور جلب توجه و ایجاد ارتباط ذهنی با خطر و حفظ ایمنی انسان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

  • رنگ مشکی، زرد و قرمز: رنگ مشکی به عنوان یک رنگ قدرتمند و تهدیدآمیز شناخته می‌شود و توجه و تمرکز بیشتر را به خود جلب می‌کند.
  • رنگ زرد به عنوان رنگی روشن و قابل مشاهده، توجه را به خود جلب می‌کند و به عنوان رنگ نمادین برای انتقال هشدار استفاده می‌شود.
  • لازم به ذکر می‌باشد، رنگ قرمز در برابر نور نسبت به سایر رنگ ها از مقاومت کمتری برخوردار می‌باشد و ترجیحا از زرد یا مشکی استفاده شود بهتر است.

چاپ پلاک خطر برق گرفتگی

این پلاک از جنس آلومینیوم با ضخامت 4دهم میلیمتر ساخته می‌شود. انجام چاپ به روش افست با پوشش ورنی کوره‌ای، مقاومت این محصول در شرایط سخت را به حداکثر می‌رساند و دوام و ماندگاری چاپ را تضمین می‌کند. این پلاک‌ قابلیت برجسته‌سازی قسمت های دلخواه را نیز دارد.

از فعالان در صنعت برق که افتخار همکاری داشته ایم: شرکت برق‌ آسان تبریز، شرکت طیف آسا، شرکت الکو پارس، شرکت تابش تابلو و … . در صورت وقوع هرگونه حادثه برقی، نباید به صورت شخصی اقدام کنید و بهتر است به مسئولین مربوطه اعلام شود تا اقدامات لازم برای رفع خطرات برقی صورت گیرد. برای استعلام قیمت و سفارش پلاک خطر مرگ می‌توانید به شماره 9122138609 در تلگرام پیام ارسال نمایید.

نمونه پلاک هشدار