پلاک الومینبومی سریال شناسایی ترانس توزیع

پلاک ترانس

پلاک ترانس برق، ابزاری مهم برای شناسایی و ردیابی ترانس‌های هوایی اداره برق می‌باشد. این پلاک‌ سریال هفت رقمی را که شرکت توزیع برق منطقه مشخص میکند، نمایش می‌دهد.

از طریق سریال چاپ شده در پلاک میتوان به اطلاعاتی مثل نام استان، شهر و تعداد ترانس‌های منطقه را دریافت کرد. همچنین، در این پلاک، لوگو و نام منطقه توزیع برق نیز چاپ می‌شود.

مشخصات پلاک ترانس

پلاک ترانس‌برق از آلومینیوم با ضخامت پنج دهم میلیمتر تولید می‌شود و به منظور افزایش دوام و مقاومت در برابر شرایط محیطی سخت، از پوشش ورنی کوره‌ای استفاده می‌شود. به این معنا که صفحات پس از چاپ و ورنی داخل کوره با دمای 200درجه سانتیگراد قرار می‌گیرند و به بالاترین میزان مقاومت می‌رسند.

این پلاک عموماً با ابعاد 217 در 95 میلیمتر تولید می‌شود. در طراحی نیز از 2رنگ زرد و مشکی استفاده شده است. متن و لوگو  پس از چاپ برجسته می‌شود. این محصول به صورت پانچ‌شده تحویل داده می‌شود تا نصب آن آسان تر و البته با سرعت بیشتر انجام شود.

قیمت پلاک‌ ترانس

قیمت پلاک ترانس بسته به تعداد سفارش و ترتیب سریال‌ها محاسبه می‌شود. برای استعلام قیمت و یا مشاوره قبل از ثبت سفارش می‌توانید به شماره 9122138609 در تلگرام پیام ارسال نمایید.

این پلاک‌ها توسط شرکت‌های مختلف توزیع نیروی برق در مناطق مختلف استفاده می‌شود و نقش مهمی در شناسایی و مدیریت ترانس‌های برق دارد. از جمله مشتریان ما در این زمینه می‌توان شرکت توزیع نیروی برق ساری، قائمشهر، مدیریت توزیع نیروی برق گرگان، امور توزیع نیروی برق بابلسر، توزیع برق عجب شیر، شرکت توزیع نیروی برق خوزستان و … را نام برد.

نمونه پلاک اداره برق