چاپ لیبل

لیبل و برچسب

لیبل و برچسب از شیوه های تبلیغاتی کم‌هزینه و کارآمد محسوب می‌شود. تولیدکنندگان و فروشندگان، معمولا روی تولیدات و اجناس، لیبل خود را می‌چسبانند.

محتوا یا طرح برچسب شامل اطلاعاتی نظیر: نام محصول، لوگو، شماره تماس، نکات، دستورالعمل‌ها و … می‌باشد. استفاده از لیبل در ایجاد حس اطمینان به لحاظ کیفیت، بهبود در اطلاع‌رسانی، همچنین تشخیص و جلوگیری از تقلب بسیار تاثیرگذار است. نصب برچسب‌های مربوط به نکات ایمنی و هشدار برای محصولاتی که در محیط‌های خطرناک قرار دارند، امری مهم و ضروری است.

جنس لیبل

در انتخاب نوع جنس لیبل و برچسب‌ها، تنوع زیادی وجود دارد و بسته به محل نصب، ابعاد سفارش و نیاز مشتری، گزینه مناسب انتخاب می‌شود . تعدادی از برچسب‌های پرکاربرد:

  • پی‌ وی‌ سی: معولا به رنگ سفید است و در برابر آب و رطوبت نسبت به سایر جنس ها، مقاومت بالاتری دارد. همچنین با قابلیت چاپ رنگی و نصب آسان، در تبلیغات و بسته‌بندی محصولات استفاده می‌شود.
  • سلفون: با عناوینی مثل لیبل شیشه ای، برچسب بی رنگ و یا شفاف نیز شناخته می‌شود. این نوع برای مواقعی که نیاز است سطح زیر لیبل دیده شود، میتواند مفید باشد.
  • متالایز: این برچسب به علت داشتن ظاهری شبیه به فلز، بسیار جذاب بوده و بیشتر در صنایع الکترونیک، لوازم‌خانگی و محصولات آرایشی بهداشتی استفاده می‌شود.
  • شبرنگ: دارای قدرت چسبندگی بسیار بالایی است و بعد از نصب امکان جدا شدن با کندن وجود ندارد. برای تولید برچسب کد اموال از شبرنگ استفاده می‌شود. نوع دیگری از شبرنگ که دارای قابلیت بازتاب نور است، برای ساخت علائم ترافیکی، هشدار دهنده، پلاک وسائل نقلیه و … استفاده می شود. رول‌های شبرنگ دارای عرض 62، 92 و 124سانت می‌باشد.
  • روزرنگ: نسبت به شبرنگ چسبندگی کمتری دارد و بر خلاف شبرنگ در سطح آن دانه های اکلیلی و براق دیده نمی‌شود. در زمینه تزئینات، دکوراسیون، تابلوهای تبلیغاتی و … استفاده می‌شود. رول‌های روزرنگ دارای عرض‌های متفاوت از 60 تا 150سانتیمتر است.

چاپ لیبل و برچسب

سفارشات بر اساس تعداد درخواست، طرح، تعداد رنگ و سلیقه مشتری می‌تواند به صورت دیجیتال، افست و یا سیلک چاپ شود. 

نمونه کارهای لیبل

جمع بندی: این روش به عنوان یک ابزار مهم برای اطلاع‌رسانی به مشتریان، تشویق آنها به خرید، جلوگیری از تقلب و نیز تامین اطمینان در خصوص کیفیت و امنیت محصولات، بسیار مهم و ضروری می‌باشد. برای استعلام قیمت می‌توانید به شماره 9122138609 در تلگرام پیام ارسال نمایید.