چاپ فلزات و پلاکسازی

حسینی

تولید انواع پلاک فلزی و غیرفلزی

مجموعه ما با سال‌ها تجربه در زمینه: چاپ فلزات و ساخت انواع پلاک فلزی، تلاش می‌کند محصولات را با بالاترین کیفیت و البته قیمت مناسب تولید و عرضه نماید. محصولات و خدمات ما شامل:

  • پلاک‌ آلومینیومی ساده و برجسته،
  • حکاکی فلزات با اسید و لیزر،
  • پلاک برنجی و استیل،
  • مارک پلی‌کربنات،
  • مارک‌ پلی‌استر،
  • مارک کروم،
  • لیبل‌.

دربارۀ چاپ فلزات

این مارکِ خوب است که می‌ماند…

پلاکسازی

با افتخار، برند شما رو می‌سازیم.

ورق آلومینیوم با طی کردن مراحل مختلف مثل چاپ، برش، پرس، پانچ و … تبدیل به مارک می‌شود. یکی از انواع مارک‌های فلزی، پلاک آلومینیومی است که به دلیل ویژگی‌های خاص، در صنایع مختلف دارای کاربرد می‌باشد. این محصول به عنوان یک ابزار مهم تبلیغاتی در سازمان‌های خصوصی و دولتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از دیگر کاربردها میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

نمایش نام، لوگو و اطلاعات تماس.

نمایش نکات‌ایمنی و مشخصات‌فنی.

نمایش شماره‌سریال، بارکد و کداموال.

همچنین این پلاک با نمایش علائم خطر و هشدار می‌تواند به بهبود بهره‌وری و ایمنی در محیط‌های صنعتی کمک کند. انجام این مراحل در یک مکان و توسط نیروی باتجربه، علاوه بر افزایش کیفیت، موجب کاهش هزینه‌ها نیز می‌شود. 

کیفیت، تعهدِ ماست.

این تصویر نمونه مارک کروم است و آرم پژو پارس را نمایش می‌دهد.مارک کروم از جدیدترین انواع مارک‌های تبلیغاتی به شمار می‌رود. این مارک با برخورداری از قدرت چسبندگی بسیار بالا، میتواند بعنوان گزینه‌ای مناسب و شیک برای نمایش برند شما باشد. از دیگر ویژگی‌های مارک کروم: نصب سریع و آسان، ماندگاری بالا و تحویل سریع، قابل ذکر می‌باشد.


مارکسازی، تخصصِ ماست.

چاپ فلزاتانواع چاپ

چاپ فلزات به دو روش: افست و دیجیتال انجام می‌شود. برای سفارشات با تیراژ بالا، چاپ افست انتخاب بهتری است. از مزایای این روش می‌توان به برخورداری از پوشش ورنی، قرار گرفتن داخل کوره، عدم محدودیت در طرح و تعداد رنگ اشاره نمود. سفارشات چاپ فلزات به ویژه آلومینیوم، به صورت همکاری پذیرفته می‌شود.


کیفیت، اتفاقی نیست.

مزایای استفاده از پلاک فلزیاگر پلاک‌های الومینیومی، استیل و برنج توسط افراد مجرب با استفاده از مواد باکیفیت و رعایت استانداردهای تولید، ساخته شود میتواند برای سالها حتی در شرایط سخت محیطی، اطلاعات درج شده و ساختار خود را حفظ کند. با توجه به این نکته، نصب پلاک روشی ارزان در تبلیغات است. علاوه بر این نباید فراموش کرد، مشخصات فنی که در پلاک چاپ می‌شود، نقش مهمی در عیب‌یابی و سرعت تعمیرات ایفا می‌کند. همچنین برخورداری از چاپ بادوام به بهبود کارایی و افزایش ایمنی کمک می‌کند.

چرا رضایت مشتری مهم است؟

از مشتریان ما

حرفه ای و دقیق
ماندگاری مادام‌العمر
تحویل فوری سفارشات
چاپ فلزات بدون محدودیت رنگ

چاپ فلزات و پلاکسازی،
تلفیق هنر و صنعت.

Call Now Button