مارک پلی استر

مارک پلی استر

مارک پلی استر: با توسعه صنعت و فناوری، مصرف این نوع مارک به‌عنوان یکی از روش‌های برجسته در تبلیغات، افزایش یافته است. در این مقاله به معرفی برچسب پلی استر، ویژگی‌ها، کاربردها و سایر نکات مرتبط می‌پردازیم.

مزایای مارک پلی استر

این محصول با داشتن ویژگی‌های خاص از مارک‌های  پرطرفدار محسوب می‌شود. از جمله  این ویژگی‌ها میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ظاهر شیک و لوکس.
  • نصب سریع و آسان.
  • عدم محدودیت در تعداد سفارش.
  • انعطاف پذیری.
  • چسبندگی بالا و …

کاربرد مارک پلی استر

این محصول در بسیاری از صنایع از جمله: صنعت لوازم خانگی، درب و پنجره، تجهیزات پزشکی، شیرآلات، مبلمان، هدایای تبلیغاتی و … مورد استفاده قرار گرفته است. مارک کریستالی، مارک ژله ای و مارک پلی اورتان از عناوین دیگر مارک پلی استر است.

از جمله شرکت‌هایی که مارک‌ پلی استر بر روی محصولات خود نصب می‌کنند و افتخار همکاری داشته‌ایم: شرکت مارال درب، ساندکو، سوپرالکتریک، راش پلاست، کیان، پارت الکتریک و …

مواد پلی‌ استر

مواد پلیمری به دلیل مقاوم بودن در برابر خوردگی، حرارت و نور، کشش و رانش و همچنین برخورداری از قابلیت بازیافت و … در صنایع دیگری نظیر بسته‌بندی، پوشاک، تولید الیاف و غیره نیز کاربرد دارد. از این مواد در صنعت چاپ و پلاکسازی برای تولید مارک‌ استفاده می‌شود.

نکته مهم: از تماس پلی استر با مواد شیمیایی جلوگیری شود، تجربه نشان داده است مواد شیمیایی باعث فاسد شدن پلی استر می‌شود.

چاپ مارک پلی استر

مارک پلی‌ استر قابلیت تولید با انواع‌لیبل را دارد. در صورتی که این مارک در محیطی با رطوبت بالا نصب شود، بهتر است از لیبل پی وی سی استفاده شود. همچنین برای شرایط دمای بالا از لیبل نسوز و مقاوم در برابر حرارت استفاده می شود. نوع چاپ نیز بر اساس طرح، تعداد سفارش و درخواست مشتری می‌تواند به صورت دیجیتال، سیلک و یا افست انجام شود. 

بهتر است قبل از سفارش با افرادی که در این زمینه تجربه دارند مشورت کنید تا برچسبی باکیفیت و مناسب با نیازتان تولید شود. برای استعلام قیمت نیز می‌توانید به شماره ۹۱۲۲۱۳۸۶۰۹ در تلگرام پیام ارسال نمایید.

جمع بندی:

برچسب‌های پلی استر به دلیل انعطاف‌پذیری، مقاومت و دوام خود، در صنایع مختلفی از جمله صنایع پوشاک، بسته‌بندی، ساختمانی و … کاربرد دارند و انتخاب مناسبی برای محصولات گوناگون می‌باشند.


نمونه مارک پلی استر

مارک پلی استر با دستگاه اتومات تولید می شود

مارک پلی استر در صنایع بهداشتی و شیرآلات نیز کاربرد دارد

مارک پلی استر به دلیل داشتن حالت تاشوندگی، در صنایع لوکس مثل لوازم خانگی کاربرد دارد

مارک پلی‌ استر
Call Now Button