پلاک ترانس

پلاک اداره برق

پلاک اداره برق، ابزاری مهم برای شناسایی و ردیابی ترانس‌های هوایی می‌باشد. این پلاک‌ برای نمایش سریال هفت رقمی که شرکت توزیع برق منطقه مشخص می‌کند، نصب می‌شود. در این مقاله به پلاک ترانس، کاربرد، ویژگی‌ها و سایر موارد مرتبط با آن می‌پردازیم.

سریال پلاک اداره برق

اعداد چاپ شده در پلاک هر کدام معنای خاصی را منتقل می‌کند. در واقع از سریال پلاک می‌توان به اطلاعاتی مثل نام استان، شهر و تعداد ترانس‌های منطقه را متوجه شد. همچنین، در این پلاک، لوگو و نام منطقه توزیع برق نیز چاپ می‌شود.

مشخصات پلاک اداره برق

پلاک ترانس‌برق از آلومینیوم با ضخامت پنج دهم میلیمتر تولید می‌شود و به منظور افزایش دوام و مقاومت در برابر شرایط محیطی سخت، از پوشش ورنی کوره‌ای استفاده می‌شود. به این معنا که صفحات پس از چاپ و ورنی داخل کوره با دمای ۲۰۰درجه سانتیگراد قرار می‌گیرند تا به بالاترین میزان مقاومت برسند.

این پلاک عموماً با ابعاد ۲۱۷×۹۵ میلیمتر تولید می‌شود. در طراحی نیز از ۲ رنگ زرد و مشکی استفاده شده است. متن و لوگو  پس از چاپ برجسته می‌شود. این محصول به صورت پانچ‌شده تحویل داده می‌شود تا نصب آن آسان تر و با سرعت بیشتر انجام شود.

قیمت پلاک‌ ترانس

قیمت پلاک ترانس بسته به تعداد سفارش و ترتیب سریال‌ها محاسبه می‌شود. برای استعلام قیمت و یا مشاوره قبل از ثبت سفارش می‌توانید به شماره ۹۱۲۲۱۳۸۶۰۹ در تلگرام پیام ارسال نمایید.

مشتریان ما

این پلاک‌ها توسط شرکت‌های مختلف توزیع نیروی برق در مناطق مختلف استفاده می‌شود و نقش مهمی در شناسایی و مدیریت ترانس‌های برق دارد. از جمله مشتریان ما در این زمینه می‌توان به شرکت توزیع نیروی برق ساری، قائمشهر، مدیریت توزیع نیروی برق گرگان، امور توزیع نیروی برق بابلسر، توزیع برق عجب شیر، شرکت توزیع نیروی برق خوزستان و … اشاره نمود.


نمونه پلاک اداره برق

این محصول، آلومینیومی و برای ترانس توزیع با عنوان پلاک اداره برق تولید می شود

تصویری از پلاک‌ ترانس توزیع برق. این محصول برای نمایش سریال، اطلاعات و آسان تر شدن بررسی، عیب یابی و تعمیر، روی ترانس‌های برق نصب می‌شود

تصویری از پلاک‌ آلومینیومی ترانس توزیع برق که لوگو و نام منطقه در آن برجسته شده است

پلاک ترانس برق
Call Now Button