پلاک تجهیزات نفتی

نفت و گاز

نفت و گاز از صنایع مهمی است که به دلیل گستردگی و تنوع در تجهیزات، پلاک فلزی در بخش های مختلف آن مورد استفاده قرار گرفته است. نصب پلاک ایمنی و هشدار قبل از احداث پروژه الزامی‌ست.

پلاک در صنعت نفت و گاز

پلاک تجهیزات نفتی علاوه بر مشخصات فنی، نام و لوگوی شرکت پیمانکار، شماره سریال، شمارۀ تماس پشتیبانی و … را نیز نمایش می‌دهد.

باید توجه داشت که تجهیزات نفتی در مناطق جنوبی کشور و در شرایط محیطی سخت مثل رطوبت و دمای بالا قرار دارند و به همین دلیل دوام و ماندگاری پلاک در چنبن شرایطی بسیار مهم است.

جنس پلاک تجهیزات نفت و گاز

معمولا پلاک تجهیزات‌نفتی از جنس استنلس استیل ضدزنگ با مقاومت بالا در برابر خوردگی ساخته می‌شود. در پلاک های استیل اطلاعات و موارد درج شده به صورت حکاکی انجام می‌شود. برای سهولت در نصب، پلاک‌ها بصورت پانچ شده تحویل می‌گردد. برای اطلاع از از روش‌های حکاکی اینجا کلیک کنید. 

خط کش استیل

خطکش تجهیزات نفتی

در برخی موارد پلاک‌‌های درجه‌‌دار شبیه خط کش با ضخامت 1میلیمتر نیز در این صنعت استفاده می‌شود. تعداد سفارش این نوع پلاک‌ها معمولا محدود است. تولید و تحویل فوریِ پلاک‌های درجه، امکانپذیر می‌باشد. 

از فعالان در صنعت نفت‌وگاز که افتخار همکاری داشته‌ایم: رضوان‌ گستر تهران، فن‌ نیرو، آلماتکو، عمران‌ ساحل، دلوارافزار، پارس ایزوتوپ، سامان انرژی، حفاری شمال، بهبود فرآیند کنترل، نفت و گاز جنوب غرب، پتروشیمی خلیج‌ فارس، چمان، هیوا صنعت، نفت سپاهان، ماشین‌سازی‌ اراک، مپنا، نفت بندرعباس و … .

برای استعلام قیمت به شماره  9122138609 در تلگرام پیام ارسال نمایید.

نمونه پلاک تجهیزات‌ نفت و گاز