پلاک کداموال

پلاک کد اموال

پلاک کد اموال، در مدیریت دارایی‌ بسیار اهمیت دارد و برای جلوگیری از سرقت یا گم‌شدن بر روی اموال نصب می‌شود. در واقع این محصول به عنوان یکی از ابزارهای مؤثر در شناسایی و افزایش امنیت اموال می‌باشد. با نصب پلاک کد اموال و اپلیکیشن‌های مرتبط به راحتی می‌توان دارائی‌ها را ثبت و بررسی کرد.

جنس پلاک کد اموال:

پلاک‌ کد اموال معمولا از فلز آلومینیوم و یا استیل ساخته می‌شوند. مدل آلومینیومی را به دو روش: استاتیک و افست و مدل استیل به صورت حکاکی تولید می‌شود. در برخی موارد، علاوه بر سریال، بارکد کیوآر نیز در پلاک حک می‌شود.

برای سهولت در نصب، پلاک‌ها پانچ شده و در صورت درخواست، به صورت چسبدار تحویل می‌شود. در مواردی که نصب پلاک‌ کداموال ممکن نباشد، از شبرنگ استفاده می‌شود.

مزایای پلاک کد اموال:

اطلاعاتی مانند نام مالک، موقعیت جغرافیایی، شماره، تاریخ و سایر جزئیات مربوط به اموال، پس از ثبت در سیستم، با یک شناسه و یا کد، شناخته می‌شوند. پلاک‌ کد اموال بر اساس همین شناسه و کد تولید می شود.

با توجه به اینکه تجهیزات اداری، ماشین‌آلات، قطعات و دارایی‌ها بخش مهمی از سرمایۀ هر شرکتی را تشکیل می‌دهند، استفاده از پلاک‌ کد اموال، تصمیمی هوشمندانه می‌باشد که به شناسایی، ردیابی و ارتقاء امنیت دارایی‌ها کمک می‌کند.

داشتن نظارت و آمار دقیق این دارایی‌ها در موفقیت و سودآوری شرکت‌ها بسیار مؤثر است.

برخورداری از کیفیت و دوام در پلاک کد اموال بسیار حائز اهمیت می‌باشد و توجه به این نکته در زمان سفارش نباید فراموش شود. در مجموعه‌ما تمامی محصولات با بالاترین کیفیت تولید می‌شود و حتی در مواردی مثل پلاک استاتیک، ماندگاری مادام‌العمر تضمین می‌شود.

قیمت پلاک کداموال

محاسبه قیمت پلاک کد اموال به مواردی مثل طراحی، ابعاد، تعداد سفارش، نوع فلز، ترتیب شماره‌ها، داشتن کیو آر و … بستگی دارد. برای استعلام قیمت و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره 9122138609 در تلگرام پیام ارسال نمایید. از جمله شرکت‌هایی که افتخار همکاری داشته‌ایم: هواپیمایی آسمان، حفاری شمال، شرکت نفت ایران، تیپاکس، طرح و توسعه لاله گستر نیایش، کیمیا‌ صنایع‌ رضا و … .

نمونه پلاک کد اموال