پلاک دستگاه

پلاک دستگاه‌

پلاک دستگاه‌ برای نمایش نام و لوگوی سازنده، شماره سریال و همچنین مشخصات فنی مثل: ظرفیت، ولتاژ، توان و … کاربرد دارد. سازندگان ماشین‌ آلات، دستگاه‌ها و قطعات صنعتی با نصب این پلاک علاوه بر تبلیغ کسب و کار خود، به مهندسان و تکنسین‌ها در تعمیر، نگهداری و تعویض قطعات، کمک می‌کنند.

ویژگی های پلاک دستگاه

از ویژگی های پلاک دستگاه و ماشین آلات صنعتی می‌توان به این موارد اشاره نمود:پلاک دستگاه از جنس الومینیوم و یا استیل ساخته می شود

  • دوام و ماندگاری: دستگاه‌ و ماشین‌آلات‌ صنعتی معمولا در محیط های کارگاهی و تماس با موادی مثل: گریس، روغن، حرارت و … قرار دارند. می‌توان گفت: پلاک‌های فلزی با برخورداری از دوام و ماندگاری در شرایط سخت، بهترین گزینه در نمایش نام سازنده و اطلاعات دستگاه‌ها محسوب می‌شوند.
  • نصب آسان: معمولا روش نصب پلاک‌ دستگاه به وسیله پرچ انجام می‌شود و برای سهولت در این کار، محل عبور پرچ با سنبه و ماتریس، سوراخکاری می‌شود و پلاک‌ها بصورت پانچ‌شده تحویل می‌گردد. 

ایمنی و هشدار:

در مواردی که کار با دستگاه نیاز به رعایت و شرایط خاصی برای نگهداری، تعمیر و … باشد، این نکات و دستورالعمل‌ها در پلاک مشخصات و یا جداگانه در پلاک دیگری چاپ می‌شود. ساخت ماشین‌آلات‌ صنعتی معمولا به صورت خط تولید است و شامل انواع دستگاه‌های پردازش، نظارت، کنترل و … می‌باشد. به عنوان مثال می‌توان به خطوط تولید خودرو، لوازم‌خانگی، خطوط بسته‌بندی موادغذایی، خطوط صنایع فولاد و … اشاره کرد.

این تنوع بالا در دستگاه‌ها باعث می‌شود، سایر پلاک‌های فلزی نیز مورد استفاده قرار بگیرند. برای سفارشات پلاک دستگاه با تعداد پایین معمولا از استیل و سفارشات با تیراژ بالا از پلاک آلومینیومی استفاده می‌شود.

جمع بندی:

ماشین‌ آلات‌ صنعتی به بهبود کارایی، کاهش هزینه‌، افزایش کیفیت‌ و نهایتا توسعه تولید و اقتصاد کشور کمک می‌کنند. از ماشین‌سازان و فعالان در این زمینه که افتخار همکاری داشته‌ایم: شرکت روهین تراش، صنایع پخت مشهد، فارس قالب، سنو پارس، ماشین‌سازی مقاوم صنعت پادرا و … . برای مشاوره قبل از سفارش و یا استعلام قیمت پلاک‌ دستگاه‌ می‌توانید به شماره 9122138609 در تلگرام پیام ارسال نمایید.

نمونه پلاک دستگاه:

Call Now Button