پلاک لوازم خانگی

پلاک لوازم خانگی

پلاک لوازم خانگی برای طیف گسترده‌ای از محصولات مثل کولر، بخاری، آبگرمکن، یخچال و … کاربرد دارد. فعالان در صنعت  لوازم خانگی نصب انواع پلاک‌ فلزی و لیبل را بعنوان یکی از روش‌های مناسب، کم‌هزینه و البته ماندگار در تبلیغات می‌دانند. در ادامه به اهمیت استفاده از پلاک لوازم خانگی، روش نصب و سایر موضوعات مرتبط با آن می‌پردازیم.

کاربرد پلاک لوازم خانگی

  • تشخیص اصالت: مارک لوازم خانگی از جمله پلاک کولر و پلاک بخاری نشان می‌دهد که توسط کدام شرکت تولید شده است. این اطلاعات مشتریان را قادر می‌سازد تا از اصالت و اعتبار کالا اطمینان حاصل کنند و خرید محصولات کپی یا تقلبی کاهش یابد.
  • اطلاعات فنی: پلاک مشخصات معمولاً موارد فنی محصول را ارائه می‌دهد. همچنین اطلاعات و نکات نصب و راه‌اندازی، دستورالعمل نگهداری و … نیز در این پلاک ها دیده می‌شود. این اطلاعات به مشتریان کمک می‌کند تا بهترین استفاده را از محصول داشته باشند.
  • جلب اعتماد: وجود مارک معتبر و معروف روی یک محصول، اعتماد مشتریان را به شرکت سازنده افزایش می‌دهد. افراد معمولاً به شرکت‌هایی با نام‌آوازه و مارک‌های معتبر، اعتماد بیشتری دارند و احتمال خرید محصولات این شرکت‌ها بیشتر است.
  • خدمات پس از فروش: در صورت وجود مشکل یا نیاز به پشتیبانی و تعمیرات، مشتریان می‌توانند با استفاده از اطلاعات موجود روی پلاک به راحتی با شرکت سازنده تماس بگیرند. این امر به مشتریان اطمینان می‌دهد که در صورت نیاز به راهنمایی و یا در مواقع اضطراری به شرکت تولیدکننده دسترسی دارند.

پلاک کولر و پلاک بخاری

نصب پلاک لوازم خانگی بخشی از بسته‌بندی کالاست. پلاک کولر و بخاری معمولا از فلز آلومینیوم ساخته می‌شود. انجام مراحل مختلف تولید مثل: برش، پرس، پانچ و … در یک مکان، می‌تواند ضمن کاهش هزینه به بهبود کیفیت و همچنین تحویل سریع سفارشات کمک کند.


نمونه پلاک کولر

پلاک مشبک کولر آبی

پلاک الومینیومی برجسته شرکت آزمایش

نمونه پلاک بخاری

مارک لوازم خانگی

پلاک الومینیومی بخاری ارج

چاپ پلاک لوازم خانگی

به دلیل تعداد بالای سفارشات، در تولید این پلاک‌ از روش افست استفاده می‌شود. از ویژگی‌های این چاپ می‌توان به: قیمت مناسب، داشتن پوشش ورنی کوره‌ای، قابلیت برجسته‌سازی قسمت‌های دلخواه و …. اشاره کرد. درج شماره سریال روی پلاک‌های آلومینیومی، به سازندگان کمک می‌کند تا خدمات مربوط به گارانتی یا سرویس و تعمیر محصولات را بهتر مدیریت کنند.

برخورداری از دوام و ماندگاریِ در پلاک‌ لوازم خانگی اهمیت ویژه‌ای دارد، زیرا تا زمانی که محصول کار می‌کند، پلاک نیز باید قابل مشاهده و خوانده‌شدن باشد. نکته ای که نباید فراموش شود: رعایت اصول و استانداردهای طراحی، می‌تواند از هر تبلیغی، بهتر عمل کند.

روش نصب پلاک

نصب پلاک لوازم‌ خانگی از جمله کولر آبی، بخاری‌گازی و برقی، آبگرمکن و … معمولا با پرچ انجام می‌شود، برای سهولت و دقت در این کار، پلاک ها به صورت پانچ شده تحویل می‌گردد، همچنین در صورت درخواست مشتری امکان چسبدار کردن پلاک‌ها نیز وجود دارد. چسب مورد استفاده می‌تواند فومدار و یا بدون فوم باشد.

پلاک کولر: برای کولرهای آبی ۲مدل پلاک استفاده می‌شود. پلاک مشبک که در سه طرف کولر و پلاک مشخصات فنی که روی ستون کولر نصب می‌شود. با توجه به قرار گرفتن کولر در پشت بام و شرایط محیطی سخت مثل نور آفتاب، برف و باران، بسیار مهم است که چاپ پلاک از مقاومت قابل قبولی برخوردار باشد.

پلاک بخاری: معمولا ۲مدل پلاک در بخاری‌ها، استفاده می‌ شود، پلاک جلو یا نمای بخاری که نام سازنده و لوگوی شرکت را نمایش میدهد و پلاک راهنما که نکات مربوط به راه اندازی و دستورالعمل‌های ایمنی در آن چاپ می‌شود. این پلاک معمولا روی درب بخاری نصب می‌شود.

سایر مارک‌های لوازم خانگی

به دلیل تنوع محصول در لوازم‌ خانگی، علاوه بر پلاک آلومینیومی سایر مارک‌‌ها مثل: مارک پلی استر، مارک حروف کروم، پلاک استیل و … نیز دارای کاربرد می‌باشند. از فعالان در صنعت لوازم‌خانگی که افتخار همکاری داشته‌ایم: استیل البرز، شرکت ارج، آزمایش، فن‌آوران، تبریزلعاب، سوپر‌الکتریک، یخچال‌سازی شاهین، دونارخزر، قاینارخزر، مادالکتریک و …

لازم به ذکر می‌باشد، برخی از شرکت‌های واردکننده و خدماتی در این زمینه، از مارک‌های فلزی و غیرفلزی برای تبلیغ نام و برند خود استفاده می‌کنند. در صورت نیاز به استعلام قیمت مارک لوازم خانگی و یا مشاوره قبل از چاپ می‌توانید به شماره ۹۱۲۲۱۳۸۶۰۹ در تلگرام پیام ارسال نمائید.


نمونه پلاک آبگرمکن

پلاک آلومینیومی آبگرمکن فن آوران

پلاک فلزی مشخصات ابگرمکن گازی

Call Now Button