پلاک لوازم خانگی

پلاک لوازم خانگی

پلاک لوازم خانگی برای طیف گسترده‌ای از محصولات مثل کولر، بخاری، آبگرمکن، یخچال و … کاربرد دارد. فعالان در صنعت  لوازم خانگی نصب انواع پلاک‌ فلزی و لیبل را بعنوان یکی از روش‌های مناسب، کم‌هزینه و البته ماندگار در تبلیغات می‌دانند. در ادامه به اهمیت استفاده از پلاک لوازم خانگی، روش نصب و سایر موضوعات مرتبط با آن می‌پردازیم.

کاربرد پلاک لوازم خانگی

  • تشخیص اصالت:

مارک لوازم خانگی از جمله پلاک کولر و پلاک بخاری نشان می‌دهد که توسط کدام شرکت تولید شده است. این اطلاعات مشتریان را قادر می‌سازد تا از اصالت و اعتبار کالا اطمینان حاصل کنند و خرید محصولات کپی یا تقلبی کاهش یابد.

  • اطلاعات فنی:

پلاک مشخصات معمولاً موارد فنی محصول را ارائه می‌دهد. همچنین اطلاعات و نکات نصب و راه‌اندازی، دستورالعمل نگهداری و … نیز در این پلاک ها دیده می‌شود. این اطلاعات به مشتریان کمک می‌کند تا بهترین استفاده را از محصول داشته باشند.

  • جلب اعتماد:

وجود مارک معتبر و معروف روی یک محصول، اعتماد مشتریان را به شرکت سازنده افزایش می‌دهد. افراد معمولاً به شرکت‌هایی با نام‌آوازه و مارک‌های معتبر، اعتماد بیشتری دارند و احتمال خرید محصولات این شرکت‌ها بیشتر است.

  • خدمات پس از فروش:

در صورت وجود مشکل یا نیاز به پشتیبانی و تعمیرات، مشتریان می‌توانند با استفاده از اطلاعات موجود روی پلاک به راحتی با شرکت سازنده تماس بگیرند. این امر به مشتریان اطمینان می‌دهد که در صورت نیاز به راهنمایی و یا در مواقع اضطراری به شرکت تولیدکننده دسترسی دارند.تصویری از پلاک کولر آبی. این پلاک ها برای جلب توجه در فضاهای مختلف و تبلیغ نام سازنده روی کولر نصب می شود

پلاک کولر و پلاک بخاری

پلاک لوازم خانگی مثل کولر و بخاری معمولا از فلز آلومینیوم ساخته می‌شود و همان طور که در مطالب قبلی گفته شد به دلیل تعداد بالای سفارشات، در تولید این پلاک ها  از روش افست استفاده می‌شود.

از ویژگی‌های این چاپ می‌توان به: قیمت مناسب، داشتن پوشش ورنی کوره‌ای، قابلیت برجسته‌سازی قسمت‌های دلخواه و …. اشاره کرد. درج شماره سریال روی پلاک‌های آلومینیومی، به سازندگان کمک می‌کند تا خدمات مربوط به گارانتی یا سرویس و تعمیر محصولات را بهتر مدیریت کنند.

برخورداری از دوام و ماندگاریِ در پلاک‌های لوازم خانگی اهمیت ویژه‌ای دارد زیرا تا زمانی که محصول کار می‌کند، پلاک نیز باید قابل مشاهده و خوانده‌شدن باشد. انجام مراحل مختلف تولید مثل: برش، پرس، پانچ و … در یک مکان، می‌تواند ضمن کاهش هزینه به بهبود کیفیت و همچنین تحویل سریع سفارشات کمک کند.

نصب پلاک یا مارک بخشی از بسته‌بندی کالاست و نباید فراموش کرد، رعایت اصول و استانداردهای طراحی، می‌تواند از هر تبلیغی، بهتر عمل کند. 

روش نصب پلاک

نصب مارک لوازم‌ خانگی از جمله کولر آبی، بخاری‌گازی و برقی، آبگرمکن و … معمولا با پرچ انجام می‌شود، برای سهولت و دقت در این کار، پلاک ها به صورت پانچ شده تحویل می‌گردد، همچنین در صورت درخواست مشتری امکان چسبدار کردن پلاک‌ها نیز وجود دارد. چسب مورد استفاده می‌تواند فومدار و یا بدون فوم باشد.

پلاک کولر: برای کولرهای آبی 2مدل پلاک استفاده می‌شود. پلاک مشبک که در سه طرف کولر و پلاک مشخصات فنی که روی ستون کولر نصب می‌شود. با توجه به قرار گرفتن کولر در پشت بام و شرایط محیطی سخت مثل نور آفتاب، برف و باران، بسیار مهم است که چاپ پلاک از مقاومت قابل قبولی برخوردار باشد.

پلاک بخاری: معمولا 2مدل پلاک در بخاری‌ها، استفاده می‌ شود، پلاک جلو یا نمای بخاری که نام سازنده و لوگوی شرکت را نمایش میدهد و پلاک راهنما که نکات مربوط به راه اندازی و دستورالعمل‌های ایمنی در آن چاپ می‌شود. این پلاک معمولا روی درب بخاری نصب می‌شود.

سایر مارک‌ها 

به دلیل تنوع محصول در لوازم‌ خانگی، علاوه بر پلاک آلومینیومی سایر مارک‌‌ها مثل: مارک پلی استر، مارک حروف کروم، پلاک استیل و … نیز دارای کاربرد می‌باشند.

لازم به ذکر می‌باشد، برخی از شرکت‌های واردکننده و خدماتی در این زمینه، از مارک‌های فلزی و غیرفلزی برای تبلیغ نام و برند خود استفاده می‌کنند. در صورت نیاز به استعلام قیمت مارک لوازم خانگی و یا مشاوره قبل از چاپ می‌توانید به شماره 9122138609 در تلگرام پیام ارسال نمائید.

از فعالان در صنعت لوازم‌خانگی که افتخار همکاری داشته‌ایم: استیل البرز، شرکت ارج، آزمایش، فن‌آوران، تبریزلعاب، سوپر‌الکتریک، یخچال‌سازی شاهین، دونار خزر، قاینارخزر، مادالکتریک و …

نمونه پلاک: