پلاک یخچال صنعتی

پلاک یخچال

پلاک یخچال: فعالان در صنایع برودتی از انواع پلاک فلزی و غیرفلزی بر روی محصولات خود استفاده می‌کنند. در این مقاله به پلاک یخچال، ویژگی‌ها، مزایا، روش تولید و سایر موارد مرتبط با آن می‌پردازیم.

اهمیت پلاک یخچال

محصولات در صنایع برودتی از تنوع بالایی برخوردار است. بعنوان مثال میتوان به انواع یخچال‌های فروشگاهی، ویترینی، ایستاده، دو درب، صندوقی، خودرویی و … اشاره نمود. با توجه به قرار گرفتن یخچال‌ها در فروشگاه‌های بزرگ و پُر تردد، استفاده و نصب پلاک روی آن، یکی از روش‌های مفید و کم‌هزینه در برندسازی و تبلیغات محسوب می‌شود.

نصب پلاک یکی از بخش‌های مهم در تولید یخچال محسوب می‌شود و سالهاست که توسط فعالان در این صنعت مورد استفاده قرار می‌گیرد. این یخچال‌ها در صنایع مختلف از جمله صنعت حمل‌ونقل، غذایی، دارویی، پزشکی، آشپزخانه‌ های صنعتی و … کاربرد دارند و مشخصات آن بسته به محلی که قرار است استفاده شود، متفاوت است.

کاربرد پلاک یخچال

روی یخچال‌های صنعتی معمولا ۲پلاک نصب می‌شود، یکی مربوط به مشخصات یخچال و دیگری اطلاعات سازنده یا فروشنده می‌باشد که در ادامه بیشتر به آن می‌پردازیم.

  • پلاک مشخصات فنی: این پلاک در قسمت موتور یخچال نصب می‌شود و اطلاعاتی مثل مدل، شماره سریال، تلفن خدمات پس از فروش و … در آن چاپ می‌شود. این اطلاعات در زمان نصب، تعمیر، نگهداری، گارانتی و … بسیار مفید است.
  • پلاک جلوی یخچال: این پلاک که به آن پلاک نما نیز گفته می‌شود، کاربرد تبلیغاتی دارد و در جلوی یخچال به منظور نشان دادن نام و لوگوی سازنده نصب می‌شود. 

موضوعی که در هر دو پلاک اهمیت بالایی دارد: ماندگاری و دوام آن می‌باشد. استقاده از مواد باکیفیت و داشتن تجربه و مهارت در کیفیت پلاک‌ها تاثیرگذار است.

انواع پلاک یخچال 

پلاک یخچال می‌تواند از جنس آلومینیوم و یا استیل ساخته شود.

  • آلومینیومی: به روش افست و بدون محدودیت در طرح و رنگ، چاپ می‌شود. داشتن پوشش ورنی کوره‌ای و همچنین قابلیت برجسته‌سازی از ویژگی های مارک آلومینیومی می‌باشد.
  • استیل: معمولا با ضخامت ۰/۶میلیمتر و به صورت حکاکی تولید می‌شود. برای نصب سریع و آسان، پلاک‌ها پانچ‌شده تحویل می‌گردد. همچنین در صورت درخواست مشتری، امکان چسبدار کردن پلاک‌ها نیز وجود دارد.
  • سایر مارک‌ها: علاوه بر پلاک‌های آلومینیومی و استیل از جمله مارک پلی‌استر و کروم نیز استفاده می‌شوند.

از فعالان در این صنعت که افتخار همکاری داشته‌ایم: یخچال‌سازی فریدونی، فارمد، نبوغ سرمایش، نوین صنعت، ایران سرما، ممتاز، زاگرس و … برای استعلام قیمت به شماره ۹۱۲۲۱۳۸۶۰۹ در تلگرام پیام ارسال نمائید.


نمونه پلاک یخچال

هدف از نصب پلاک یخچال، نمایش نام سازنده و مشخصات فنی یخچال است

تصویر نمایانگر پلاک یخچال صنعتی با جزئیات مشخصات فنی و نکات کاربردی بر روی آن

تصویر نمایانگر پلاک یخچال صنعتی با جزئیات مشخصات فنی و نکات کاربردی
Call Now Button