چاپ دیجیتال فلزات

چاپ فوری

در دنیای امروز، ابتکار و سرعت از عوامل اساسی برای موفقیت در کسب و کارها و تبلیغات محسوب می‌شود. یکی از تکنولوژی‌های تأثیرگذار در این زمینه، مربوط به چاپ فوری آلومینیوم است.

چاپ فوری یا چاپ لیزری

در مواردی که سفارشات به صورت رنگی باشند و زمان لازم برای تهیه فیلم و زینک و طی کردن مراحل چاپ افست وجود نداشته باشد یا تیراژ کار پایین است، چاپ فوری می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

این روش با عناوین مختلفی مثل چاپ دیجیتال، چاپ لیزری و چاپ فلت نیز شناخته می‌شود.

مزایای چاپ دیجیتال

از مزیت‌های این چاپ می‌توان به سرعت بالا، امکان چاپ روی سطوح مختلف، هزینه کمتر نسبت به روش‌های سنتی و … اشاره کرد. این روش، به شما امکان می‌دهد تا در بسیاری از صنایع مانند تبلیغات، تزئینات داخلی، بسته‌بندی، لوازم آرایشی و… از آن استفاده کنید.

در چاپ فوری آلومینیوم، طرح مورد نظر مستقیماً و با استفاده از هد دستگاه روی صفحات فلزی اجرا می‌شود. در واقع این روش شبیه به پرینترهای کاغذی است، با این تفاوت که چاپ به جای کاغذ روی فلز انجام می‌شود. زمان تحویل سفارشات نیز یک روز کاری می‌باشد.

لازم به ذکر است که علاوه بر آلومینیوم، امکان چاپ صفحات گالوانیزه سفید نیز وجود دارد. از دیگر کاربردهای چاپ‌دیجیتال یا چاپ لیزری می‌توان به چاپ عکس در اتیکت‌های مگنتی نام اشاره کرد. برای استعلام قیمت، به شماره 9122138609 در تلگرام پیام ارسال نمایید.

Call Now Button