مولتی استایل

مولتی استایل

مولتی استایل از نوعی ورق‌ پلاستیکی موسوم به Acrylonitrile Butadiene تولید می‌شود و به دلیل ویژگی‌های خاص، بسیار محبوب است. در این مقاله به مزایا، روش تولید و موارد مرتبط با مارک مولتی استایل می‌پردازیم.

کاربرد مولتی استایل

ورق ABS دولایه یا همان مولتی استایل  با برخورداری از روکش رنگی و طرحدار در صنایع مختلف از جمله: صنایع چاپ و بسته‌بندی، طلا و جواهر، هدایای تبلیغاتی، خودروسازی و … استفاده می‌شود. در ایران نوع طلایی و نقره ای نسبت به سایر مدل‌ها، بیشتر استفاده می‌شود. در صنعت مارکسازی از مولتی‌استایل برای ساخت تابلوهای معابر، نمایشگاه‌ها و نشانه‌های تبلیغاتی استفاده می شود.

ویژگی‌های مولتی استایل

 از مزیت‌های ورق مولتی‌استایل می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مقاومت: این جنس در برابر ضربه، رطوبت، گرما، سرما و … از مقاومت قابل قبولی برخوردار است.
  • تنوع: ورق های مولتی دارای رنگ ها و ضخامت های مختلف است.
  • هزینه کمتر: قیمت ورق مولتی نسبت به فلز مناسب‌تر است.
  • سبک بودن: وزن کم و سبکی این ورق باعث آسان شدن نصب و حمل و نقل می شود.

از مزایای مارک مولتی‌استایل نیز میتوان، سرعت بالا در تولید، امکان چسبدار کردن، انعطاف‌پذیری و … را نام برد.

روش تولید مارک مولتی استایل

برای تولید مارک مولتی از لیزر استفاده می شود. در این روش می‌توان طراحی‌های منحصر به فرد با جذابیت بالا را ایجاد کرد که به عنوان نمایشگرهای تبلیغاتی، تابلوهای معابر و… مورد استفاده قرار می‌گیرند. حکاکی، برش، ایجاد اشکال و طرح‌های مختلف با لیزر بسیار دقیق و سریع انجام می‌شود.

در برش لیزری امکان ایجاد ترکیب‌های مختلفی از فونت‌ها، اندازه‌ها و رنگ‌ها وجود دارد. همچنین حکاکی اطلاعات مهمی مانند نام و لوگوی شرکت، بارکد، تاریخ تولید، انقضاء و سایر توضیحات مربوط به محصول سبب شده تا استفاده از مارک مولتی‌استایل هر روز بیشتر شود.

این تکنولوژی به شرکت‌ها کمک می‌کند تا محصولات خود را بهبود بخشند. در صورت درخواست استعلام قیمت به شماره ۹۱۲۲۱۳۸۶۰۹ در تلگرام پیام ارسال نمایید.


نمونه مارک مولتی استایل

ترکیبی از زیبایی و مقاومت در مارک مولتی‌ استایل

مارک مولتی استایل با توجه به مقاومت بالا بعنوان تابلو سر در نیز استفاده می شود

نمونه مارک های تولید شده از ورق مولتی استایل

پلاک سر در
Call Now Button