درباره ما

در اوائل دهه هشتاد، بعد از سال‌ها تلاش و کسب تجربه نزد بزرگان صنعت چاپ، فعالیت در زمینه ساخت پلاک‌های صنعتی را با اجاره کارگاهی در جنوب تهران خیابان خلیج‌فارس به طور مستقل آغاز نمودیم. در سال های ابتدایی تولید ما پلاک آلومینیومی بود. اما این آغاز کوچک، با عشق و انگیزه برای ارائه بهترین محصول، به سرعت گسترش یافت. اعتماد مشتریان سبب شد تا همیشه به تلاش برای بهترین خدمات و محصولات پایبند بمانیم. رضایت‌مشتریان در این سال‌ها، مهر تاییدی بر این ادعاست.

درباره تولیدات ما

ما در مجموعه چاپ حسینی به ارزش‌های اصیل کارآفرینی، کیفیت و ارتباط انسانی اعتقاد داریم و اکنون بعد از دو دهه تلاش مستمر، با تنوع در تولیدات، توانسته‌ایم نیازهای گوناگون مشتریان را برآورده سازیم. اینک مفتخریم که علاوه بر پلاک آلومینیومی ساده و برجسته، انواع مارک های صنعتی مثل: پلاک استاتیک، پلاک استیل، پلاک برنجی، مارک پلی استر، مارک کروم، مارک پلی کربنات نیز به تولیدات ما اضافه شده است.

ثبت سفارش

برای استعلام قیمت، ثبت سفارش و یا مشاوره قبل از چاپ می توانید به شماره ۹۱۲۲۱۳۸۶۰۹ در تلگرام پیام ارسال نمایید. در صورت آنلاین نبودن و عدم پاسخگویی، با همان شماره و یا تلفن کارگاه ۵۵۲۴۶۳۷۲  تماس بگیرید. برای بازدید از کارگاه میتوانید شنبه تا پنجشنبه به آدرس: تهران – شهرک صنعتی چهاردانگه – خیابان ۲۱ – مجتمع تجاری پارسیان – پلاک ۴ مراجعه نمایید.

کاربرد محصولات ما

تولیدات چاپ حسینی، در اکثر کسب و کارها و صنایع بزرگ و کوچک کاربرد دارد که از جمله میتوان به موارد زیر  اشاره نمود:

صنعت خودروسازی، ساختمان، هدایای تبلیغاتی، مزون، درب‌ اتومات و کرکره برقی، تجهیزات آشپرخانه های صنعتی، آسانسور و پله برقی، کشاورزی، دام و طیور، خانه‌های پیش‌ساخته، نفت‌ و گاز، تجهیزات‌ پزشکی، تجهیزات ورزشی، هوای‌‌فشرده، سیم‌ و کابل، برق، مبلمان و دکوراسیون، فولاد، لوازم‌‌خانگی و …

خدمات ما شامل: حکاکی انواع فلزات با لیزر، چاپ انواع لیبل، شبرنگ، متالایز و …

درباره ارسال

مارک‌های تولید شده با توجه به حجم آن و درخواست مشتری میتواند از طریق پست، تیپاکس، باربری و یا اتوبوس ارسال می‌شود. برای بسته‌های کوچک، ارسال پستی و تیپاکس و برای سفارشات که وزن بالایی دارند، باربری انتخاب بهتری است.

از مشتریان ما

 
در بخش درباره ما میتوانید با چاپ حسینی بیشتر آشنا شوید

Call Now Button