پلاک رستوران

پلاک کافه

پلاک کافه و رستوران: مدیران باتجربه در راستای مشتری مداری، بهبود خدمات و سرویس دهی، در بخش های مختلف کافه و رستوران از پلاک فلزی استفاده می‌کنند. در این مقاله به بررسی این پلاک، مزایا، روش ساخت و موارد مرتبط با آن می پردازیم.

پلاک کافه و رستوران

استفاده از پلاک فلزی در کافه و رستوران به ویژه در سال های اخیر بسیار گسترش پیدا کرده است. از  این محصول برای نمایش شماره میز، نمایش منو به صورت بارکد، اطلاع رسانی در مورد میزهای رزرو شده  و … استفاده می شود. کسب و کارها با استفاده از پلاک‌های فلزی، می‌توانند هویت و شناخت برند خود را تقویت کنند. این پلاک‌ها قابلیت چاپ لوگو، نام و شعار تبلیغاتی را دارا هستند و به این ترتیب، ارتباط مستقیم با مخاطبان برقرار می‌کنند.

جنس پلاک کافه 

پلاک‌‌ فلزی مورد استفاده در کافه و رستوران میتواند از آلومینیوم، استیل (نقره ای یا طلایی) و یا برنج ساخته شود. بدلیل متغیر بودن اطلاعات و همچنین عدم امکان چاپ روی استیل و برنج، از روش حکاکی برای درج اطلاعات استفاده می شود. در دوران اخیر، استفاده از موادی که بهداشت عمومی را به خطر بیندازند، مورد توجه قرار گرفته است. پلاک‌های ساخته شده از فلز باکیفیت و بدون مواد سمی، انتخابی ایده‌آل برای استفاده در کافه و رستوران‌ها می‌باشد.

طراحی و نصب پلاک کافه

یکی از مزایای استفاده از پلاک‌های فلزی، برخورداری از تنوع در طراحی، ابعاد و انتخاب نوع فلز است. این مزیت میتواند به تطابق پلاک با دکوراسیون و استایل محیط کمک کند. استفاده از فونت‌های مناسب و خوانا میتواند در بهتر دیده شدن نام رستوران یا انتقال پیام تبلیغاتی نقش بسزایی داشته باشد.  

پلاک منو کافه 

یکی دیگر از کاربردی هایس پلاک کافه، نمایش منو به صورت بارکد است. این پلاک به مشتریان این امکان را می‌دهد که به راحتی و با گرفتن دوربین گوشی مقابل بارکد، به منوی دسترسی داشته باشند. نرم‌افزار و اپ‌های رستوران، اطلاعات مربوط به پلاک منوی کافه را در سیستم ثبت و مدیریت می‌کنند. این فناوری‌ کمک می‌کند تا فرآیند سرویس‌دهی، بهتر و سریع‌تر انجام شود.

مدیران هوشمند با جمع آوری داده‌های مربوط به مشتریان و سفارشات، میتوانند مسائل و مشکلات را به صورت دقیق و مدیریت‌شده ذخیره و تحلیل کنند تا نهایتا، سطح رضایت مشتریان را افزایش دهند. بسیاری از مسئولان کافه و رستوران ها برای شناسایی و جلوگیری از گم شدن تجهیزات پخت، ظروف و … نیز از پلاک‌ فلزی کداموال استفاده می‌کنند.

کاربرد پلاک کافه

 

.پلاک‌های فلزی ضمن کارآیی بعنوان ابزار تبلیغاتی با ظاهری مدرن و شیک در دکوراسیون، نما و زیبایی محیط تاثیرگذارند. این پلاک‌ها با مقاومت بالا در برابر عوامل جوی و آب، گزینه‌ای ایده‌آل برای استفاده در فضاهای بیرونی و داخلی هستند. در نهایت، استفاده از پلاک‌های آلومینیومی به عنوان یک راهکار ساده و کارآمد به شمار می رود. این محصول با برخورداری از زیبایی، مقاومت و تنوع در طرح، یک انتخاب هوشمندانه از سوی مدیران می باشد.

از فعالان در این زمینه که افتخار همکاری داشته‌ایم: رستوران‌ساغر، خانجو، کافه‌رستوران پدیده، کافه‌ روزتی، کافه‌ نوژ، کافه‌ مدیکو و … برای استعلام قیمت به شماره ۹۱۲۲۱۳۸۶۰۹ در تلگرام پیام ارسال نمایید.


پلاک برنجی رزرو میز

پلاک شماره میز کافه و رستوران

پلاک منو کافه با بارکد کیوآر

نمونه پلاک های کافه و رستوران

Call Now Button