پلاک تجهیزات پخت

تجهیزات آشپزخانه

تجهیزات آشپزخانه صنعتی: استفاده از پلاک فلزی در این صنعت دارای کاربردهای فراوانی می‌باشد و در واقع یکی از روش‌های کم هزینه و تاثیرگذار در تبلیغ برند محسوب می‌شود.

پلاک تجهیزات آشپزخانه

به طور کلی دستگاه‌ها و ماشین‌آلات‌ صنعتی، با هدف افزایش بهره‌وری و کیفیت و همچنین کاهش هزینه‌ها، خرید و راه‌اندازی می‌شوند. تجهیزات آشپزخانه صنعتی شامل: ماشین‌آلات و دستگاه‌های پخت، سِرو و نگهداری، سینک‌، یخچال‌ و فریزر، صفحات گرمایشی، ظرفشویی، بسته‌بندی و … با همین رویکرد در اماکنی مانند رستوران‌، هتل‌، بیمارستان‌ و … مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 دلایل نصب پلاک تجهیزات آشپزخانه:

  • نشان دادن نام و لوگوی سازنده
  • چاپ مشخصات فنی تجهیزات
  • نمایش دستورالعمل های مربوط به نصب، نگهداری و تعمیرات
  • یاداوری نکات ایمنی و نشان دادن علائم هشدار که برای کاهش خطرات احتمالی در استفاده از تجهیزات آشپزخانه صنعتی، بسیار مهم است.

اطلاعات فوق به کارکنان کمک می‌کند تا با استفاده صحیح از تجهیزات، عمر مفید آنها را افزایش دهند.

جنس پلاک

این محصول معمولا به صورت الومینیومی و برجسته تولید می‌شود. لازم به ذکر می‌باشد به دلیل تنوع بالای محصولات در این صنعت، سایر مارک‌ها از جمله پلاک‌ استیل، مارک پلی استر و کروم نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

برای نصب سریع و آسان،


پلاک‌ها به صورت چسبدار و یا پانچ‌شده تحویل می‌گردد.

علاوه بر تولیدکنندگان تجهیزات آشپزخانه صنعتی،در مواردی خریداران یا کاربران نیز برای این تجهیزات پلاک فلزی سفارش می‌دهند. بعنوان مثال برای جلوگیری از گم شدن و … (خصوصا در اماکن دولتی) از پلاک اموال استفاده می‌شود.

نکات مهم:

  • برای تمیزکردن پلاک تجهیزات اشپزخانه از شوینده های قوی و مواد ضدعفونی کننده استفاده می‌شود.
  • دمای بعضی از وسائل مثل اجاق گاز و فر در زمان استفاده و روشن بودن به شدت بالا می‌رود.
  • در صورتی که چاپ پلاک‌ها از کیفیت مناسب برخوردار نباشد، سریع تر از آنچه فکر کنید، از بین می‌روند.

جمع بندی:

در پایان می‌توان گفت: نصب پلاک، تاثیر قابل توجهی در بهبود سازماندهی، شناسایی، استفاده، تعمیر و نگهداری تجهیزات آشپزخانه صنعتی دارد. برای استعلام قیمت به شماره 9122138609 در تلگرام پیام ارسال نمایید. 

از فعالان در زمینه تولید و ساخت تجهیزات اشپزخانه صنعتی که افتخار همکاری داشته‌ایم: کیمیا گاز ساحل، گاز ایران، آسیکو، ماهان استیل، ایمن‌ سوز، شعله پردازش ایرانیان، آمویه، نگین‌ دما گسترش و … .

نمونه پلاک تجهیزات آشپزخانه: