ادوات کشاورزی

پلاک تجهیزات مرغداری و ادوات کشاورزی

پلاک تجهیزات مرغداری و ادوات کشاورزی: در دنیای امروز، کشاورزی و دامداری از مهم‌ترین صنایع اقتصادی هر کشوری محسوب می‌شود. ورود تکنولوژی، ساخت دستگاه و ماشین آلات پیشرفته در بهبود بهره‌وری و پیشرفت این صنعت بسیار تاثیرگذار است. کارخانه های سازنده بر روی تولیدات خود از انواع پلاک های فلزی و لیبل استفاده می کنند. در این مقاله به بررسی پلاک های مورد استفاده در صنعت کشاورزی، دام و طیور می‌پردازیم.

پلاک ادوات کشاورزی

در صنعت کشاورزی از ادوات دستی تا ماشین‌آلات سنگین مانند تراکتور، خرمنکوب، علوفه خردکن، خشک‌ کن، تیلر، سمپاش و … دارای پلاک آلومینیومی می‌باشند. این پلاک ها توسط سازنده یا فروشنده برای نمایش نام، برند و شماره تماس نصب می‌شود. علاوه بر این برای درج مشخصات فنی مثل: مدل، وزن، ابعاد، قدرت، سریال، دستورالعمل‌های نگهداری، نکات ایمنی و … از پلاک فلزی استفاده می‌شود.

پلاک تجهیزات مرغداری

با افزایش جمعیت و نیاز مردم به گوشت و پروتئین، این بخش نیز مانند کشاورزی به سمت صنعتی شدن و تولید انبوه رفته است. کارخانه‌های بسیاری در زمینه تجهیزات مرغداری و دامداری تاسیس شدند. دامنه تولید در این صنایع بسیار گسترده و از تنوع بالایی برخوردار است.

بعنوان مثال در تجهیزات مرغداری میتوان به لوازم آب و دان و هیتر در سالن‌های پرورش مرغ تا دستگاه های کشتار و بسته بندی اشاره نمود. همچنین در دامداری‌ها انواع دستگاه های شیردوش و … را میتوان نام برد. به همین دلیل فعالان در این صنعت از انواع  پلاک فلزی و برچسب‌ها بر روی محصولات خود استفاده می کنند.

بسیاری از دستگاه‌ها قبل از روشن شدن، نیاز به انجام اقداماتی توسط کاربر می‌باشند. نصب پلاک در این زمینه راهکاری مناسب محسوب می‌شود. این پلاک بسته به زمان سفارش، سلیقه مشتری و تعداد درخواست می‌تواند از جنس آلومینیوم و یا استیل تولید شود. البته نوع آلومینیومی به دلیل مقاومت بالا و ماندگاری در شرایط محیطی سخت و هزینه پایین‌تر، کاربرد بیشتری دارد.

کاربرد پلاک

اطلاعات و دستورالعمل‌های درج شده در پلاک، به کاهش هزینه‌های تعمیراتی ناشی از اشتباهات و خرابی‌ها کمک می‌کند. این پلاک‌ها، با ارائه اطلاعات اساسی و مهم دستگاه‌ها به کشاورزان و دامداران در انتخاب، خرید و نگهداری تجهیزات کمک می‌کند. علائم هشدار در پلاک تجهیزات مرغداری، کاربران را آگاه و ایمنی افراد را تضمین می‌کند.

از جمله شرکت‌هایی که در این زمینه افتخار همکاری داشته ایم: طیوران ابزار، اسکان طیور، تراکتورسازی تبریز، بهین دام، زرین دوش پارس، طلای سپید شرق، ماشین بذرسازان، سندان و … . برای استعلام قیمت و یا مشاوره قبل از سفارش، می‌توانید به شماره  ۹۱۲۲۱۳۸۶۰۹ در تلگرام پیام ارسال نمایید.

جمع بندی:

پلاک تجهیزات مرغداری، ادوات کشاورزی و دامداری، یکی از عناصر اصلی در صنعت دام و طیور می‌باشد. همان‌قدر که انتخاب صحیح ادوات و تجهیزات، برای کشاورزان و دامداران مهم است و می‌تواند به بهره‌وری و درآمد بالاتر کمک کند، انتخاب پلاک مناسب و باکیفیت نیز می‌تواند در فروش، تبلیغ نام و لوگوی شرکت سازنده اهمیت داشته باشد. 


نمونه پلاک ادوات کشاورزی

پلاک ادوات کشاورزی

پلاک فلزی تراکتور

نمونه پلاک تجهیزات مرغداری

نمایش نام و لوگوی شرکت سازنده در پلاک تجهیزات مرغداری

پلاک اسکان طیور
Call Now Button